Skip to main content

Spēkā stājas: [02.10.2024]

Lūdzu, uzmanīgi izlasiet mūsu atmaksas politiku, lai labāk izprastu mūsu pieeju šajā jomā.

  1. Atgriešanās termiņš
    • Jums ir tiesības pieprasīt atgriešanos un atmaksu 14 dienu laikā no produkta saņemšanas datuma.
  2. Atgriežamie produkti
    • Atmaksu var pieprasīt tikai par jauniem, neizmantotiem un oriģinālajā iepakojumā esošiem produktiem.
  3. Atmaksas process
    • Lai pieprasītu atmaksu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, sniedzot pasūtījuma numuru un detalizētu informāciju par atgriežamo preci.
    • Pēc preces saņemšanas un pārbaudes mēs veiksim atmaksu uz to pašu maksājuma veidu, kuru izmantojāt pasūtījuma veikšanas laikā.
  4. Atmaksas izslēgšanas gadījumi
    • Atmaksas netiek piedāvātas, ja produkts ir bojāts vai lietots.
    • Noteikti produkti, piemēram, higiēnas preces vai personalizētas preces, nevar tikt atgriezti vai atmaksāti, ja tos nav saņemts bojātā stāvoklī.
  5. Transportlīdzekļa izmaksas
    • Atmaksas izmaksas par pārvadājumu parasti tiek segtas no klienta rēķina, izņemot gadījumus, kad atgriešanās ir saistīta ar kļūdu no mūsu puses vai saņemto produkta bojājumiem.
  6. Atbildība un garantijas
    • Mēs garantējam produkta atbilstību aprakstam un kvalitāti saskaņā ar mūsu piedāvājumu.
  7. Sūdzības un jautājumi
    • Jebkādas sūdzības vai jautājumi par atmaksu tiks izskatīti ar maksimālu uzmanību. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu.

Paturiet prātā, ka šie noteikumi attiecas tikai uz pirkumiem, kas veikti mūsu mājaslapā. Lai saņemtu informāciju par atgriešanu vai atmaksu citos iepirkšanas veidos, lūdzu, sazinieties ar mums.

Pateicamies par sapratni un sadarbību!

Global Fishing Shop Atmaksas politika